• Så funkar det
  • Om Supportbuddy
  • Boka en demo
  • Anpassad AI som kan ert företag

    Vår agent tränas specifikt på er data, era produkter och er tonalitet. Det innebär att svaren blir korrekta och det känns som att de kommer från ert eget supportteam.

    Tränas på er historik

    SupportBuddys agent tränas på era tidigare konversationer, supportärenden, produktbeskrivningar och interna dokument. Det gör att agenten snabbt får förståelse för både vanliga frågor och era unika utmaningar.

    Fortsätter att förbättras

    Varje interaktion gör SupportBuddy mer träffsäker. Den lär sig vilka svar som fungerar bäst, vad som saknas i dokumentationen och när den bör hänvisa vidare till en människa. All återkoppling från användare eller supportpersonal används för att höja kvaliteten kontinuerligt.

    Bygger upp er interna kunskap

    När vår agent hittar återkommande frågor som saknar bra dokumentation flaggar den detta. Ni får konkreta förslag på hur ni kan förbättra er kunskapsdatabas och FAQ, vilket sprider kunskapen internt och underlättar vid nyrekrytering.

    Fördelar för ert företag

    • Precisare svar – tack vare kunskap om era produkter.
    • Minskad belastning på supporten – AI hanterar det repetitiva.
    • Fler insikter – ni ser vad kunder verkligen undrar över.
    • Skräddarsydd tonalitet – AI:n svarar i er röst, inte som en robot.